Adinda

MBO

Assalamualaikum to my readers, The name is Adinda : status always married with Muhammad Aidid Haiqal . Birth : 27-07-199* .Muslim :) the blessing of Allah, I hope you may be my last love. "boboy" ,Farisha and Shahira are my three best friends, they're always by my side whenever I need them. : 20.0ct.2011 ♥

. I'm nice Awesome . Follow me okeyh? :D. 
Adinda Omeyy Married With Kanda Hensem ♥




Married ♥

20 October 2011 ♥
he is what always makes me happy, he is a sign on me, he is all for me. we always fight like husband and wife, we always joked like a child. we always sulk like babies.we love one another, InsyaAllah, we will remain until the end of life.-Muhammad Aidid Haiqal Bin Ismail -

My Melody

Be completed :')
My Dear Tuto





colourfull underline for blogspot
assalamualaikum , baru hari ini kan nak buat tutonya ? hahaha minta maaflah , selama ni busy memanjang katanya~ lailai . okay today dinda nak buat Tuto Underline warna warni , nak tak ? tak nak sudah :p

1. dashboard -> design -> edit html
 2. After that, click ctrl+f , cari lah code u {
3. kalau dah jumpa, pastekan code ni dekat bawah code u { tadi.

   text-decoration:none;
   background-image:url(URL UNDERLINE IMAGE);
   padding-top:4px;
   padding-bottom:10px;
   }

 4. preview. dah jadi ? savelah .

Bagi yang tiada code tadi.


untuk sesiapa yang takde code u { tadi, sila pastekan je code ni dekat atas  /*Header  


     u {
   text-decoration:none;
   background-image:url(URL UNDERLINE IMAGE);
   padding-top:8px;
   padding-bottom:12px;
   }

and untuk URL UNDERLINE IMAGE TU, dinda ada buat freebies sikit-sikit . tapi tak tau lah lawa ke tidak :p kalau nak guna ambil and comment jalah ,k? :)








   Kalau dah jadi save k , and jangan lupa kalau dah ambil comment di sini k ! enjoy